• Nederlands
  • English (US)
  • Deutsch
  • Vlaams
  • Svenska
  • Français
  • Español
  • Italiano
  • Dansk
  • Norsk
  • English (UK)
  • Suomi
  • Português
  • Polski
  • Deutsch (CH)
  • Deutsch (AT)
  • Klantbeoordelingen
  • 8.3 / 10 Aantal reviews: 2610
Hulp nodig?
+49 89 220 61 480
Artikel overzicht

Zonder zorgen een auto huren dankzij Worry-Free

Moet ik mijn eigen risico helemaal dekken? Welke verzekeringen heb ik minstens nodig? En bij welke autoverhuurder kan ik dan het beste terecht? Allemaal lastige vragen die u moet beantwoorden als u een auto wilt huren voor op vakantie. Nergens voor nodig, vinden wij. Daarom bedachten we Worry-Free. Een selectie van de allerbeste auto's, die voldoen aan de belangrijkste voorwaarden.

Zonder zorgen een auto huren dankzij Worry-Free

Waar moet een Worry-Free-auto aan voldoen?

Een huurauto kan niet zomaar toetreden tot onze Worry-Free-selectie. We bieden daarin alleen de beste auto's aan. Zo weet u zeker dat alles goed geregeld is en u niet ineens een dikke rekening voor uw neus krijgt wanneer u de auto weer inlevert. Daarom moeten deze auto's aan vier strenge eisen voldoen.

Eigen risico gedekt

Hebt u schade of wordt uw huurauto gestolen? Geen probleem! Deze auto's zijn hier standaard voor verzekerd, maar u hebt vaak wel te maken met een hoog eigen risico. Het is dan ook verstandig om uw eigen risico te dekken. Auto's met het Worry-Free-label hebben geen eigen risico of een door ons gedekt eigen risico, wij betalen dan de schade. Lees meer over verzekeringen en eigen risico Alles over verzekeringen & eigen risico

Gunstig brandstofbeleid

U krijgt uw huurauto altijd mee met een volle tank en levert deze ook vol weer in. Dat is heel wat voordeliger dan wanneer u vooraf moet betalen voor de benzine en de autoverhuurder de tank voor u vult. Zo weet u namelijk zeker dat u alleen betaalt voor wat u ook daadwerkelijk verbruikt. Extra voordeel behalen? Bekijk bij welk tankstation de brandstoftarieven het laagst zijn. Lees meer over brandstofbeleid

Onbeperkt aantal kilometers

Of u nu 100 of 1000 kilometer per dag rijdt, het kost u helemaal niets extra. Zo krijgt u niet achteraf nog een dikke rekening omdat u onverwacht een stuk meer gereden hebt dan vooraf gedacht of iets te vaak de verkeerde afslag genomen hebt. Daar hoeft u zich in elk geval niet druk om te maken.

Goede beoordeling verhuurbedrijf

Alleen de beste verhuurbedrijven vallen binnen onze Worry-Free-selectie. Dat betekent dat verhuurders een hoge gemiddelde klanttevredenheid moeten hebben. Het cijfer is gebaseerd op beoordelingen van mensen die eerder een auto bij dit bedrijf gehuurd hebben.

Veelgestelde vragen

Het Worry-Free-label maakt kiezen een stuk gemakkelijker, niet voor niets kiezen de meeste klanten voor een huurauto uit deze selectie. Meer leest u in de veelgestelde vragen hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Betaal ik extra voor Worry-Free? Niet per se. Het is namelijk geen extra pakket dat u koopt, maar een label dat de auto krijgt als deze aan de door ons gestelde eisen voldoet. Auto’s die niet aan de eisen voor Worry-Free voldoen, zijn misschien minder goed verzekerd of hebben een beperkt aantal kilometers die u gratis mag rijden. Daardoor kan de huurprijs lager zijn dan die van een Worry-Free-auto. Dat betekent echter wel dat u achteraf voor extra kosten kunt komen te staan. Heb ik meer verzekeringen nodig dan standaard inbegrepen? Alle auto's van EasyTerra hebben standaard een CDW-, BA- en diefstalverzekering. Het kan daarnaast verstandig zijn om te kiezen voor een uitgebreide dekking of het dekken van uw eigen risico. Dat is afhankelijk van uw eigen wensen en situatie. Bij auto's in de Worry-Free-selectie is het eigen risico altijd gedekt en betaalt u dat dus nooit zelf. Lees hier meer over verzekeringen en eigen risico. Alles over verzekeringen & eigen risico Wat als de auto die ik wil geen Worry-Free-label heeft? Dat betekent dat de auto niet voldoet aan een of meerdere eisen zoals beschreven op deze pagina. Is het eigen risico niet gedekt? Dan kunt u tijdens het bestelproces aangeven dat u dit wilt en regelen wij dat voor u. Als het gaat om een van de andere eisen, dan kunt u het beste voor uzelf bedenken of u het belangrijk vindt dat de auto voldoet aan de Worry-Free-eisen of dat u toch liever de auto huurt die u in gedachten had. Betaal ik toch nog een waarborg bij Worry-Free-auto's? Waarschijnlijk wel. De meeste verhuurders hanteren een waarborg die u betaalt met uw kredietkaart wanneer u de auto ophaalt. Omdat bij auto's met het Worry-Free-label het eigen risico gedekt is, krijgt u dit bedrag altijd terug. Ook als u schade hebt, dan betalen wij die namelijk voor u. Hoe werkt het als ik schade heb? Als u schade hebt, betaalt u in eerste instantie gewoon het betreffende bedrag aan de autoverhuurder waar u de auto weer inlevert. Het is belangrijk dat u onmiddellijk contact met ons opneemt, zodat wij zo snel mogelijk de schade kunnen vergoeden. We hebben dan de volgende documenten van u nodig:

- Huurcontract
- Schaderapport van het autoverhuurbedrijf
- Proces-verbaal van de politie of een schriftelijke kennisgeving van de politie bij een eenzijdig ongeval
- Een bewijs van betaling en/of een kopie van het kredietkaartafschrift

Zodra u hebt gereserveerd, ontvangt u via e-mail een voucher. Hierop staat in duidelijke taal beschreven wat u moet doen in het geval van schade of diefstal.
  1. Home
  2. Hoe kies ik de juiste huurauto?
  3. Zonder zorgen een auto huren dankzij Worry-Free